perjantai 13. heinäkuuta 2012

Askartelutapaaminen Seinäjoella 7.7.2012

En ymmärrä mikä mun konetta tai nettiyhteyttä on vaivannut : / Sunnuntaina jo yritin tehdä päivitystä, mutta yksi väärä klikkaus ja kaik män. Eilen oli vapaapäivä ja ajattelin kokeilla uudelleen. No, eipä onnistunut ku koko nettiyhteys takkus...Ei onnistunu mikää mitä olin ajatellut tekeväni. Nyt yritän paremmalla onnella : )

Viime lauantaina oli siis askartelutapaaminen ja ajattelin laittaa siitä muutaman kuvan tänne. Aluksi esittelimme itsemme, muutama askarteli nimilapun rintaansa siinä samalla : ) Esittelykierroksen jälkeen monet meistä kävivät pikaisella ostoskierroksella muun muassa Paperinauhassa, ja sen jälkeen teimme kortit korttikeräykseen. Henna Hempukan Hömpötykset-blogista oli ystävällisesti leimannut meille leimakuvat ja antoi yhteen korttiin tarvikkeet. Kortilla pääsimme osallistumaan keskosvauvojen korttikeräykseen. Olin matkassa esikoistyttöni kanssa, hänkin teki oman korttinsa.

Esikoistyttöni 10v tekemä kortti

Mun tekemä kortti, käytin omia materiaalejani lisänä



Kauniita kortteja saimme aikaiseksi
Aikas ihana tää Hannan  tekemä kortti
Aika kului todella nopsaan! Olin ajatellut tekeväni joulukortteja, mutta ajatuksen asteelle kyllä jäi : ) Muutamia leimakuvia vaihdeltiin keskenämme ja Henna demosi meille linnunpöntön tekemistä. Kiitokset Henna kaavasta, vielä en ole kerennyt omaani tekemään.















 Kiitokset Heidille ja Hennalle, sekä kaikille askartelutapaamiseen osallistuneille! Toivottavasti tavattais vielä tän vuoden puolella uudestaan samoissa merkeissä : )

1 kommentti:

Kommentti piristää päivääni :)